28. lokakuuta 2013

Bikini Challenge viikko 1


Ruokailujen osalta ensimmäinen dieettiviikko on mennyt aika hyvin. Ruuan määrä vaan on tullut vähän yllätyksenä ja enää se kaksi paprikaa ja yksi rasia tomaatteja ei riittänytkään koko viikoks! :D Muutaman kerran huomasin, että kasvikset on loppu ja jouduin vasten ohjeita ja tahtoani säätämään mm. syömällä porkkanaa paprikan sijaan.  Muuten olen pysynyt hyvin ruodussa, vaikka itsekuriani koeteltiinkin esim. viikonloppuna, kun lähdin tyttökavereiden kanssa brunssille! Muilla oli croisanttia, sämpylää, juustoja, pekonia, ym. herkkuja lautasella, mutta mulle riitti smoothie (pelkkää banaania, mansikkaa ja päärynää) sekä cafe latte rasvattomalla maidolla.
Painossa ei tässä viikon aikana ole tapahtunut suurtakaan muutosta. Vaaka näytti -1,4 kg viime sunnuntaihin verrattuna, mutta mulla aamupaino heittelee aina noin 2 kilolla vaikka en mitenkään erityisesti dieettaiskaan. Painonpudotus ei muutenkaan ole mulle tässä mikään ykköstavote, koska ylipainoa mulla ei ole nytkään ja lihaksethan painaa enemmän kuin läski :) Joten luotan enemmän peilikuvaan ja mittanauhaan.
Käsitreenin jälkeen. Ja ei, tuo verisuoni oikeassa kädessä ei ole photoshopattu... :D
Treenit on olleet ihan ok. Viisi salitreeniä ja kaksi arebista tuli tehtyä, niin kuin pitikin. Täytyy nyt vaan rohkeesti kasvattaa niitä painoja ja tehdä liikkeet failureen asti, kuten ohjeissa sanotaan. Viimeisen liikunnallisen viikkotreenin sain lauantaina tehtyä kotona salin sijaan. Tykkäsin tosi paljon tollasesta rankasta lihaskuntojumpasta, jossa hypittiin ja punnerrettiin monta kierrosta peräjälkeen. Tuollasia treenejä meillä oli paljon myös potkunyrkkeilyssä.
Treenit on olleet hyvin yläkroppapainotteisia, mikä on tavallaan ihan kiva, koska tykkään treenata yläkroppaa. Mulla löytyy jonkun verran ruista ranteesta ja mikäpä sen mukavampaa kun pumpata suht isoilla painoilla ja todeta, että tämähän onnistuu :D Toisaalta ongelma-alueeni, johon haluaisin muutosta on kuitenkin pakarat ja peba. Varmaan just siitä syystä, että ne lihakset on mulla suhteessa heikommat kuin yläkropan lihakset, on niiden treenaaminenkin ollut aina vähän pakkopullaa... Syväkyykyt on niiiiiin inhottavia! Prässistä sentään tykkään edes vähäsen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)