26. maaliskuuta 2014

Oma sali kullan kallis :)

Maanantain vierassalin jälkeen oli kiva palata takas omalle tutulle naisten salille. Oon pohtinu sitä aikasemminkin sit', että onko sekasali vai naisten sali kivempi ja kyllä tämän yhden syrjähypyn jälkeen mulle riitti sekasalit! :D Kauheesti piti miettiä, mihinpäin sitä pyllistää (esim. suorinjaloin massavedossa) ja kyllähän noihin edellisen postauksen kuviin tallentui myös yks stalkkeri :D


Eilen treenasin taas pääasiassa jalkoja. Oon lisännyt repertuaariini askelkyykyn siten, että takajalka on penkillä ja niskassa 30 kg tanko. Huomasin muuten, että noiden epäkäslihasten huiman kasvun myötä löytyy hartioilta ikään kuin hyvä pehmeä paikka tangolle :) Ei tee enää kipeää, niin kuin aikasemmin esim. BodyPumpin kyykkybiisissä. Askelkyykyssä mulla on ongelmaksi muodostunut tasapaino - en millään meinaa saada sitä takajalkaa nostettua penkille, ilman että horjahdan tangon kanssa nurin. Toinen ongelma on saada tanko pois niskasta sarjojen jälkeen :D Ei meinaa käsivoimat riittä... Mutta selkeetä kehitystä on tapahtunut esim. vuoden takaisiin BodyPump-aikoihin, jolloin en jaksanut nostaa 25-kilosta tankoa kyykkybiisiä varten hartioille.



Järvenpään LadyLine täyttää ens viikolla viisi vuotta ja siitä syystä on kaikkea erikoista luvassa :) Itse meinasin mennä ainakin tiistaina aikuisten akrobatiatunnille ja kuuntelemaan Carita Riiheläisen luentoa. Mitäköhän toi akrobatia sisältää... toivottavasti ei ainakaan mitään kovin paljon notkeutta vaativaa, sillä mä oon niin pahasti laiminlyönyt kaiken venyttelyn tässä vuoden aikana, että oon notkea ku rautakanki :D



2 kommenttia:

  1. Mullakin on muodostunut kunnon epäkäslihas! Hehh tosin se johtuu liiallisesta tenttiin lukemisesta ja kestää vain tämän kevään/seuraavaan hierontaan asti...
    Tosta "pyllistelystä" tuli mieleen mun eilinen Stadium-seikkailuni. Löysin aivan ihanat kokopitkät treenihousut. Ne oli kuin toinen iho päällä ja ihan unelmakeveät! Ihastuminen loppui siinä vaiheessa kun kumarruin ja näin takamukseni peilistä... Siis ihan housujen läpi! Ne unelmakeveät housut jäi kauppaan kuten varmaan arvaatkin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Hyvä, että huomasit ennen ostamista! Miten ihmeessä ne tekee noin ohuita housuja!?! Eikö ne lainkaan testaa kuinka paljon se kangas ohenee venytettäessä? :D Ihmeellistä...

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)