24. maaliskuuta 2014

Kävin vieraissa...

... nimittäin mieheni kanssa muualla kuin normaalilla salillani :) Kerrankin mulla oli kaveri mukana, joka sai otettua muutaman kuvan, niin ei aina tarvitse ottaa vaan selfieitä. Tein supersarjana kyykky/kulmasoutu, prässi/hauiskääntö, sjmv/vipunosto ja ojentajat/vatsat.  Olin varsin innoissani menossa välillä vähän toiselle salille treenaamaan, sillä Järvenpään LadyLineltä puuttu tavallinen prässi. Laitoin prässiin 150 kg, mikä oli ihan hyvä paino (ei hajuakaan, mitä kelkka itsessään mahdollisesti painoi), mutta jalat lähti taas liukumaan alustalla niin, että rupes pelottamaan! Tällä vierailusalilla oli myös ihannoimani teline, jossa saa tehtyä ojentajaa alaspäin punnertamalla. Me likes!


Ihan toljottelija tuolla taka-alalla :D

Viime viikko meni treenien suhteen aivan plörinäks! Kävinkö yhden kerran muistaakseni salilla. Mulla oli iltaisin kaikkea muuta menoa ja viikonloppuna keljutti niin paljon, etten tehnyt muuta kuin mässäsin kotona! Oon keksinyt ryhtyä tekemään popcornia ite kattilassa kotona. Ajatuksena oli, että kattilapopcornit olis terveellisempiä kuin pussipopparit ja että niitä sais tehtyä vähemmän kerrallaan. No tämä ei aivan oo onnistunut, sillä ensinnäkin, jotta popparit ei palais, pitää ne poksautella aikamoisessa määrässä rasvaa (oliiviöljyä ja margariinia) ja lisäks oon muutaman kerran tehnyt eka pienen satsin, ja todennut, että pakko tehdä toinen satsi vielä, himotus kun ei sillä ekalla lähtenyt :D Ojasta allikkoon siis...


2 kommenttia:

  1. Se kyylää siellä takana että kunpa mäkin osaisin tehdä noin hyvin! ;D
    Popparit kattilassa on just hyviä! Eikä niihin tarvi edes paljoa öljyä?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en tiiä mitä kyyläs :D Miehenikin huomautti nää kuvat otettuaan, että harmi, kun toi kyylä tuli mukaan kuviin :D

      Kyllä mä oon ainakin joutunut aika lorauksen öljyä laittamaan kattilaan, muuten on suurin osa jyvistä jäänyt paukkumatta ja paukahtaneetkin palanu! Täytyy ehkä koittaa vielä vähän vähemmällä öljyllä, mutta säädellä lieden lämpötilaa.

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)