15. maaliskuuta 2014

Viikon kuulumisia

Tällä viikolla oon käynyt kolmesti salilla treenaamassa ja yhden kerran lenkillä. Tälle päivälle olin myös suunnitellut salitreeniä, mutta nyt väsyttää niin vietävästi, että täällä arvon menisinkö kuitenkin vasta huomenna salille. Myöhemmin tänään me lähdetään pikkusiskon kanssa mökille rentoutumaan ja saunomaan, joten ihan kauheesti päätöksen tekemiseen ei enää aikaa oo :D

Yksi viikon salitreeni oli koko kropalle, yksi puhtaasti ylävartalolle ja yksi jaloille. Tein taas pitkästä aikaa lemppariani hip thrustia, joka kyllä poltteli pakaroissa ihanasti! :D Laitoin hip thrustiin 35 kg tankoon. Liikkeen salaisuus piilee siinä, että yläasennossa puristaa tiukasti pakaroilla  :) Pitkästä aikaa tein myös puhtaasti käsitreenin. Ou jea I'm loving it! :D Oon yrittänyt vähän rajottaa yläkropan treenaamista, etten näyttäis ihan Hulkilta, mutta kai sitä välillä kuitenkin saa vähäsen...? 


Legday

Viime sunnuntain lätkäturnaus oli harmillisesti peruttu!!! Tosi kurjaa, sillä odotin oikeesti tosi paljon, että pääsisin pelailemaan. Oltiin kuitenkin pikkusiskon ja äidin kanssa varattu Tampereelta hotelli, joten mentiin sinne joka tapauksessa vähän maakuntamatkailemaan (eli shoppailemaan äidin rahoilla :D) Löysin IdeaParkin NewYorkerista aivan iiiiiiiihanan Turtles t-paidan :) Myös muita kesätoppeja tarttu mukaan, mutta vähänhän toi sää taas näyttää siltä, ettei se kesä koskaan tuukaan!

Töihin lähdössä


2 kommenttia:

  1. Hihi ihana paita töihin!
    Mä taas hihkuin ihan onnessani vaikka sainkin aamulla kaivaa auton lumikasasta esiin. Talvi on täällä taas! Hehh ja mä kuuntelen joululauluja mutta ei se väärin oo?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joululauluja! :D On se kyllä vähän väärin :D Toisaalta mulla soi päässä "onkos tullut kesä näin talven keskelle..."

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)