10. toukokuuta 2014

Koputellaan puuta ja nostellaan keveitä painoja :)

Jokohan sitä uskaltais tulla sanomaan, että nyt oon terve (kop kop kop)? :D No ainakin tällä viikolla oon taas päässyt salitreeniin pariin - tänään tuli vedettyä viikon viides treeni. Ihmeellisellä tavalla lihakset kipeytyy aina, kun on vähänki pitempi tauko treenaamisessa. Alkukeväästä ennen sairasteluja ei treenit meinanneet seuraavana päivänä oikeen millään tuntua lihaksissa. Nyt on hyvä, jos saan portaat kiivettyä ylös! :D


Oon tehnyt vähän kaikenlaisia treenejä tällä viikolla, sekä ylä- että alakroppaa. Painoista oon saanut pudottaa aikalailla pois, mm. penkkipunnerrus tuntu ihan jäätävän raskaalta 35 kg tangolla, vaikka aikasemmin tein sitä 40 kilolla. Mutta hiljaa hyvä tulee :)


Mietin tässä yks päivä, että mikähän se on mikä saa mut aina kausiluontoisesti ihastumaan johonkin tiettyyn liikkeeseen. Esim. nyt haluaisin joka treeniin lisätä hip thrustin, aikasemmin piti penkkiä olla tunkemassa joka treeniin :) Niin ja pystypunnerrus <3 Mulla kun ei ole PT:tä selän takana karjumassa ja tsemppaamassa viimeisiä toistoja siihen pisteeseen, että yrjöttää, niin tavallaan lemppariliikkeiks muodostuu aina sellaset liikkeet, joilla saa hyvän tuntuman lihakseen, ilman että kuitenkaan meinaa kuolla :) Tykkään kyllä treenata isoilla painoilla ja liike saa olla todella rankkakin. Kuitenkin haluun, että liikkeestä jää hyvä maku suuhun ja pystyn vikankin toiston tekemään ainakin jollain tapaa, ettei tuu sellasta fiilistä että "emmä jaksa, mä oon ihan surkee" :D 

2 kommenttia:

  1. Kyllä se lihas sieltä kohta muistaa että miten se homma menikään!
    Ihanat noi sun housus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Noi on ihan mun lemppari pögät. Ihanan pehmeetä materiaaliakin vielä.

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)