7. marraskuuta 2013

BC Ruokavaliosta


Tässä on nyt kolmisen viikkoa menty Bikini Challengea ja kovasti oon ainakin yrittänyt pysyä ruodussa myös syömisten suhteen. Treenien osalta ei ole ollut mitään ongelmaa - 5 kertaa viikossa salitreeni ja pari aerobista siihen päälle on tuntunut ihan hyvältä määrältä. Totaalilepopäiviä pidän viikossa kaksi.
ruoka1
Tässä ruokavaliossa tulee päivittäin syötyä noin 1500-2000 kcal, riippuen vähän siitä, mitä vaihtoehtoja valitsee. Mulla on laiskuuteni vuoksi jäänyt ruokavalio mauiltaan vähän yksipuoliseksi, esim. rahkaa tulee vedettyä jopa 700 g päivässä :D Vaihtoehtoina olis raejuusto (josta en niin kauheesti tykkää ainakaan paljaaltaan) ja kananmunan valkuainen (jotka päitäs keittää - too much work..). Mua huvittaa kovasti, kun ihmiset postaa kuvia omista herkkusalaateistaan ja muista ihanan näkösistä aterioistaan valmennuksen facebook-sivulle. Mun ateriassa on se kanafile tai kökkö jauhelihaa, paprikaa, pari tomaattia ja kurkku, jota en edes viitsi palotella :D Todella hyvänä asiana ruokavaliossa pidän kasvisten määrää, joka mulla on ainakin nelinkertaistunut aikasempaan verrattuna. Vettä pitäis juoda 3-5 litraa päivässä, minkä kanssa saa kyllä tehdä töitä!
Bataattiranskalaisiin oon ihan rakastunut :)
Ongelmaksi syömisten suhteen on muodostunut se, että käyn salilla vain ja ainoastaan työpäivän jälkeen, noin klo 17.30 lähtien. Siinä kun jumppaa tunnin, tekee ehkä aerobisen 30 min, käy suihkussa ja ajaa kotiin, on kello helposti yli kahdeksan, ja siinä vaiheessa mun ei useinkaan tee enää mieli syödä "illallista", eli päivän toista lämmintä ateriaa. Ainakin niinä päivinä, kun pitäisi vielä valmistaa se ruoka illalla salin jälkeen, käännyn mielummin rahkapurkin puoleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)